CORPORATE WELLBEING AWARD

GALA COMPANIILOR IMPLICATE ÎN

STAREA DE BINE A ANGAJAȚILOR


14 MAI 2024

CINEPLEXX BĂNEASA

Într-o eră a transformărilor remarcabile, continuăm să evidențiem și să recompensăm cele mai bune practici de well-being în organizații. Gala își propune să aducă în prim-plan inovații semnificative din sfera resurselor umane, cu accent deosebit pe starea de bine a angajaților. Alăturați-vă nouă pentru a sărbători excelența și inovația în crearea unui mediu de lucru care promovează fericirea și bunăstarea!

00
days
:
00
hours
:
00
minutes
:
00
seconds

Dorim ca acest eveniment să devină un catalizator al stării de bine în organizațiile din întreaga lume. Prin crearea unui spațiu intens și vibrant, unde expunem și dezbatem cele mai avansate și eficiente practici. Ne propunem să declanșăm o revoluție care să transforme radical modul în care percepem și integrăm starea debine în contextul muncii. Haideți să punem bazele unei mișcări care redefinește standardele și modelează viitorul unei culturi organizaționale centrate pe inovație și fericire!

Formatul și Agenda

Evenimentul nostru este o combinație de prezentări din partea companiilor care detaliază ce au obținut prin programele de well-being, noutăți de la specialiști de wellbeing și recunoașterea celor mai bune practici de well-being. Se adresează managerilor de HR, specialiștilor de employer branding, de compensații și beneficii și PR managerilor.


Acordarea Premiilor și Jurizarea

Proiectele selectate vor fi analizate de un juriu de experți, care va decide ce scenarii vor avansa în finala mare, pentru a fi prezentate la gala noastră. Toate proiectele acceptate, vor fi recunoscute cu o diplomă sau o medalie. Finaliștii vor fi selectați în funcție de criterii clare și transparente, cu un accent pe inovație și impactul asupra stării de bine a angajaților. Pentru mai multe detalii, citește Regulamentul pentru înscrierea proiectului!

Cine sunt participanții

Evenimentul este deschis pentru companii din toate industriile, inclusiv IT&C, Banking, Consultanță, FMCG, Medicală, Imobiliare, Retail și Organizații Non-profit.


Alege să fii Wellbeing Spectator, urmărind filme ale succesului și inovației în HR, oferindu-ți șansa de a învăța din scenariile celor mai strălucite minți din domeniu.

Sau alege să fii Wellbeing Maestro dacă dorești să împărtășești filmul tău de succes care a impactat starea de bine a angajaților.

Agenda

09:00 - 10:00 | Welcome coffee & Networking

10:00 - 10:30 | Deschidere Conferință: Wellbeing Trecut & Viitor

Speaker: Simona Nicolaescu, antreprenor Dynamic HR

10:15 - 11.00 | Noile trenduri în wellbeing

Speakeri: Clementina Anghelache, Raluca Dumitra, Georgiana Andrei

11.00 - 11.30 | Impactul emoțiilor asupra corpului - exerciții pentru vitalitate și bunăstare fizică

Speaker: Petros Liolios, formator și practician în Psihopedagie Perceptivă și Fasciaterapie

11.30 - 12.00 | Comunicarea de la subconștient la subconștient - transa hipnotică, exercițiu live

Speaker: Doctor în Psihologie și Științe Militare, Conferențiar Universitar Doctor

12.00 - 12.30 | Citirea feței, Understanding Hearts & Minds

Speaker: Wael Abdul Hamid, fondator The Roya System

12:30 - 13:30 | Lunch & Networking

13:30 - 15:30 | Practici de well-being, companiile selectate la gală vor prezenta experiența lor

Speakeri: Andreea Ion, Cătălina Mușat, Dana Stoian, Georgiana Stancu, Cătălina Marinescu etc. Vor fi prezentate proiecte din următoarele categorii: Emotional Wellbeing, Physical Wellbeing, Social Wellbeing, Orchestra Wellbeing, Wellbeing Work Atmosphere, Community Wellbeing Impact.

15:30 - 16:30 | Acordarea premiilor juriului, votul publicului & sesiunea foto

Juriul va oferi premii în funcție de cei 4 piloni principali: Inovație, Impact, Eficiență, Sustenabilitate. Publicul va vota premiul cel mare.

Simona NICOLAESCU

COACH, TRAINER, PSIHOTERAPEUT, ANTREPRENOR

Promotorul vieţii echilibrate în România, metodele ei influenţând calitatea vieţii oamenilor, prin a avea un stil de viață echilibrat, a trăi în prezent și a avea poftă de viață. A fost desemnată antreprenorul anului în 2013. Din anul 2004 este antreprenor, dezvoltând business-ul Dynamic HR, susține training-uri de dezvoltare personală, este specializată în psihoterapie ericksoniană, în terapie cranio-sacrală și este autoarea audiobook-ului “Tehnici de reducere a stresului”. Din 2010, susțin well-being-ul în organizații și din 2011 promovez viața echilibrată prin organizarea Galei Work-Life Balance.

Wael ABDUL HAMID

FONDATOR AL FERASA

Wael Abdul Hamid și-a dedicat 40 de ani pentru a crea și a evolua Sistemul Roya, care este o tehnică extrem de precisă și ușor de utilizat, oferind o înțelegere cuprinzătoare a personalității unice a unei persoane. Observând și analizând caracteristicile faciale, putem înțelege mai bine comportamentul uman. Acest instrument ne poate ajuta să construim punți, să îmbunătățim comunicarea și să formăm legături mai profunde cu indivizii și societatea.

A folosit tehnicile sale de coaching pentru a ajuta sute de afaceri să performeze mai bine, să îmbunătățească starea de bine și să crească veniturile. Experiența sa antreprenorială și executivă se întinde pe parcursul a peste 4 decenii. Principalele sale puncte forte constau în crearea de strategii care rezolvă o gamă largă de probleme manageriale, ale angajaților și structurale. A ajutat la construirea și întărirea mai multor companii și a oferit consultanță și instruire pentru primele 500 de afaceri de pe planetă, în industrii precum finanțe, software și tehnologie, mass-media, farmaceutice, drept, producție și ospitalitate & turism. A călătorit în peste 100 de țări și a deținut roluri executive în Canada, Emiratele Arabe Unite, Regatul Unit, România și Australia.

El a ajutat mii de persoane prin sesiunile sale individualizate de mentorat și consiliere, care se concentrează pe echilibrarea emoțiilor și gândurilor unui client. A descoperit că prin echilibrarea acestor două aspecte, poți echilibra personalitatea ta și îți poți îmbunătăți viața.

Mai mult decât un simplu sistem, Roya conține înțelepciune care aduce oamenii mai aproape unii de alții. Citind fețele, putem conecta cu alții la un nivel mai profund. Înțelegând sentimentele cuiva, putem fi mai amabili și mai susținători. Sistemul Roya este un instrument special pentru a face relațiile noastre mai puternice și interacțiunile noastre mai semnificative.

Clementina ANGHELACHE

COACH, SPEAKER, ANTREPRENOR

Antreprenor în dezvoltare personală, learning facilitator, autor și Ontological Coaching Practitioner cu peste 15 ani de experiență. Formările sale cuprind peste 5000 de ore în domenii de business, leadership, vânzări și marketing, 3 programe NLP Practitioner și un Master, 3 școli de coaching cu Alain Cardon, Sir John Whitmore și Inner Game cu Tim Gallwey, PCM, Points of You, Theta Healing și Acces Consciousness.

A petrecut două decenii ca antreprenor în publishing în domeniul învățării organizaționale și în urmă cu trei ani a relansat licența revistei Psychologies în România.

Este pasionată de scris și acompaniază persoanele care doresc să își transforme viața prin intermediul journaling, prin cursuri create din perspectiva ontologică.

Clementina crede că învățarea este un fel de a fi natural al omului și că prin învățare avem acces la transformarea vieții noaștre și atingerea obiectivelor.

Mihai DOBROVOLSCHI

OM DE RADIO

PSIHOTERAPEUT

Om de radio cu state vechi, psihoterapeut jungian cu acte în regulă și pasionat de tot ce este frumos, Mihai Dobrovolschi este unul dintre acei oameni care vede ineditul în cele mai uzuale lucruri și face tot posibilul să iubească și să simplifice viața într-atât, încât să nu-i modifice „gustul“.Realizatorul emisiunii „Sinele învinge” care a adus în prim plan starea de bine a românilor oferind informații valoroase alături de invitații săi cu privire la echilibrul emoțional.

Raluca DUMITRA

HR, MARKETING, SPEAKER

Head of Marketing eJobs, cu 14 ani de experiență în marketing și comunicare, dobândită lucrând în resurse umane, jurnalism și ecommerce, la eJobs e responsabilă de crearea și implementarea strategiei de marketing B2B și B2C și alinierea ei cu obiectivele de business. Expertiză în: Brand Marketing, Job boards, Strategie, Employer Branding, Comunicare Corporate și Internă, Resurse umane

Gala Corporate Wellbeing

Pachete de participare


1 loc

RON

750 + TVA

3 locuri

RON

1800+ TVA

2 locuri

RON

1350 + TVA